Jeg har en Behringer Model D som er død.
Er det noen som vet om noen som kan fikse elektronikk.
Dette er en kopi ab Moog Minimoog model D
Ta kontakt om du vet om noen?
epost: jamu@nord.net
Jeg har en Behringer Model D som er død.
Er det noen som vet om noen som kan fikse elektronikk.
Dette er en kopi ab Moog Minimoog model D
Ta kontakt om du vet om noen?
epost: jamu@nord.net
Sitter å konverterer kasetter og hører på gamle opptak av forskjellige grupper og single som har tatt opp ting gjennom tidene. Det er hyggelig å høre på, men må nok si at jeg ikke altid hørsr så godt etter. Men jeg må nå høre igjennom når jeg skal dele de opp. Det som er lurt når man skal ha konvertert slike kasetter og spolebånd er at man legger ved navna på låtene eller stykkene, det gjør det lettere å lage enkeltfiler. Ellers må jeg lage for eksempet «Låt 1» det er liksom litt greiere med selve navnet. Man kan jo selv endre dette i ettertid, men det hadde vært fint å få det i orden med en gang.
Jeg har en tandberg spolebanspiller som er klar for oppdrag.
Jeg kan konvertere spoleband til digitalt format ta kontakt så kan vi fikse det.
epost: jamu@nord.net
Har muligheter for å konvertere kasetter til digitalt format.
Så sitter du med en eller flere kasetter som du gjerne vil ha over til digitalt format ta gjerne kontakt så vil vi kunne få gjordt dette til en rimelig penge.
Send epost til: jamu@nord.net
Det er nok fortsatt en del som sitter med MiniDV filmer og ikke får sett dem.
Jeg kan fortsatt konvertere slike filmer til digitalt format.
Så om du har noen filmer liggende og ikke får se dem. Ta kontakt så kan vi finne ut av det
epost : jamu@nord.net
Har et par dager jobbet med å sette opp epost server.
Det har synst seg litt vanskelig og jeg plundrer fortsatt med det.
Når jeg har fått dette til vil jeg komme med beskrivelse på
Er i disse dager i ferd med å teste ut forskjellige linux varianter.
Og i den forbindelse har jeg laget en wiki side.
Hvor jeg skriver litt om hvordan jeg har kommet frem til og fått installert de forskjellige appene. På de forskjellige Linux variantene.
Har i ett års tid forsøkt meg litt på å bygge rørforsterkere. Det er tidkrevende når man har stive fingrer og dårlig syn. Nå har jo synet blitt mye bedre, men fingrane begynner å ligne på de som min far hadde , men det er nå litt morro å få ting til å låte. Jeg har forsøkt meg på Fender Champ og Princeton kloner. Det er Tweed modellene. Champ er litt vanskelig å stille inn for den har så mange knapper. Den har hele 1 knapp og det er volum. Den er på 5 watt og er bygd etter 5F1 skjematikk. Så har jeg jo da forsøkt litt på modifikasjoner. Det er gøy.
Har slitt litt med webben en tid np. For det første har ikke tida rukket til og for det andre har det vært en feil på administrasjons siden, dette har jeg nå fått tatt tak i og er dermed oppe å går igjen. Vil forsøke å komme med noe informasjon fremover nå.
Har oppdaget et lite problem med utgivelser
Jeg gir ut musikk som er til
<<<<nynorsk Salmebok etc….
Koralbok for den norske kirke har ca. 300 melodier.
Nynorsk salmebok ca. 1300 dette er altså situasjonen.
Mange av salmene har samme melodi.
Om en salme har samme melodi og likt antall vers har jeg et problem. Streaming selskapene vil ikke godkjenne samme melodi til flere sanger. Dette er samme sang. Ja det er det, men ikke samme tekst, og den gir ikke jeg ut?
Ideer rundt dette taes imot med takk.